admin
Oklaski: 8
|
O:Problem z programem po sieci - 2016/07/10 15:06
Witam,
Proszę sprawdzić wersje programu AGENT.m6 (w o programie -> Informacje) na komputerze serwerowym i końcówce. Jeśli są różne to należałoby je ujednolicić, jeśli są takie same można sprawdzić na końcówce: - w OPCJE programu jaki jest ustawiony zakres czasowy "przypomnień przy starcie programu" może jest tam ustawiony bardzo szeroki okres co przy dużej ilości polis może spowodować długi czas ich filtrowania
- ustalić czy na komputerze końcówce jest jakiś program antywirusowy, jeśli tak warto dodać w nim katalog programu (C:/AGENT.m6) do wyjątków
Skoro program działa sprawnie na komputerze serwerowym (tam gdzie jest jego baza) to problem spowolnień raczej nie jest zlokalizowany na tym komputerze, najpewniej źródło problemu jest na komputerze końcówce ewentualnie powodują je problemy działania sieci np. w sieci kablowej luźny kabel momentami nie stykający może powodować zawieszenie programu.
Co do skanowania to jeśli pyta Pan o okno dialogowe skanera to jego działanie zależne jest od sterowników samego skanera - warto zatem zaktualizować sterowniki posiadanego modelu skanera, być może to rozwiąże problem.
Pozdrawiamy, Zespół m6
|