krzysztof.komplex@interia
Oklaski: 0
|
ostatnia aktualizacja - 2012/09/12 21:39
Witam. Po ostatniej aktualizacji programu nie mogę ustawić w programie następujących funkcji: 1/. Opcje-Polisy w osobach- ustawienie tabelki ; zaznaczam aby w widoku były widoczne tabelki (wprowadził, zniżki, zwyżki) - po zaznaczeniu wszystko jest ok. lecz gdy zamknę program i uruchomię ponownie to w opcjach moje zaznaczenia program nie zapamiętuje. 2/. Ta sama sytuacja w widoku polis klienta - kiedy zaznaczę aby polisy były widoczne w kolejności wygasającej, to po ponownym uruchomieniu programu zadana funkcja nie jest zapamiętywana.
PRZED aktualizacją nie miałem takich problemów.
Program pracuje jako NET, zastosowałem naprawę tabel i ponownie zaktualizowałem serwer oraz program na poszczególnych komputerach w biurze - nic nie pomogło.
Ponadto 2 m-ce temu zgłaszałem problem związany z NR członkowskimi do TUW i TUZ, w odpowiedzi była informacja, że przy najbliższej aktualizacji będzie rozwiązany - lecz tego nie zauważyłem.
Pozdrawiam. Krzysztof W.
|