English Version
 

Joomlaboard-Forum

 
yankee

 
MS Windows Serwer 2008 R2 Foundation - 2010/11/28 00:54 Witam,

Aktualnie jesteśmy w trakcie zakupu nowej maszyny spełniającej rolę serwera. Poprzednia w wyniku ciągłej pracy już nie daje rady.

Zastanawiamy się nad zakupem OS'a MS Win Srv2008R2 Foundation i tu pytanie - ponieważ nie znaleźliśmy jasnej odpowiedzi.

Czy program Agent.m6 w wersji sieciowej będzie działał na platformie MS Win Srv 2008R2 Fondation ?

Pozdrawiam,
Maciej Jankowski

P.S. Serwer będzie nie tylko bazą dla Agenta ale również wykonywał wiele innych czynności pomocnych w naszej firmie.
  | | Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
admin

Oklaski: 8  
O:MS Windows Serwer 2008 R2 Foundation - 2010/11/30 11:38 Witam,

AGENT.m6 działa na każdej wersji systemu od Windows 2000 w górę. Choć nie był przez nas testowany osobiście na Srv2008 to nie znamy żadnej przyczyny, która mogłaby powodować problamy w pracy na tej wersji systemu.

Pozdrawiamy,
Zespół m6
  | | Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
yankee

 
O:MS Windows Serwer 2008 R2 Foundation - 2010/11/30 14:21 Dziękuję za odpowiedź

W takim razie jako pierwsi przeprowadzimy taki 'test'
  | | Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
Hans

 
O:MS Windows Serwer 2008 R2 Foundation - 2011/02/18 23:33 i co Kolego chodzi? bo też mamy taki serwer a zastanawiam się na zakupem tego programu

Pozdrawiam Hans
  | | Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
yankee

 
O:MS Windows Serwer 2008 R2 Foundation - 2011/07/04 17:43 Witam,

Przepraszam że tak późno ale już postaram się odpisać.
Serwer działa od listopada 2010 roku ale dopiero teraz po wykonaniu upgrade (to musze jeszcze sprawdzic) nie chce dobrze dzialac dbsrvr.exe
Wlasciwie to program nie chce sie uruchomic i wlasnie zaczynam szukac co moze byc tego przyczyna.

Ponizej przedstawiam opis bledu

Podpis problemu:
Nazwa zdarzenia problemu: APPCRASH
Nazwa aplikacji: dbsrvr.exe
Wersja aplikacji: 4.29.0.4
Sygnatura czasowa aplikacji: 2a425e19
Nazwa modułu z błędem: KERNELBASE.dll
Wersja modułu z błędem: 6.1.7601.17514
Sygnatura czasowa modułu z błędem: 4ce7bafa
Kod wyjątku: 0eedfade
Przesunięcie wyjątku: 0000b727
Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7601.2.1.0.16.33
Identyfikator ustawień regionalnych: 1045
Dodatkowe informacje 1: a081
Dodatkowe informacje 2: a081e3d9e14db2b4fbae3b3bfcb01af8
Dodatkowe informacje 3: 3818
Dodatkowe informacje 4: 3818bd1c57b6d8e01f5a1caf2917f36e

Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0415

Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline:
C:Windowssystem32pl-PLerofflps.txt


Wyglada to tak jakby system windows server zabranial uruchomienia tej aplikacji.

Moze ktos ma jakis pomysl ?
  | | Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
yankee

 
O:MS Windows Serwer 2008 R2 Foundation - 2011/07/05 11:47 Po wstępnym sprawdzeniu instalacji, problem wygląda następująco.

W przypadku instalacji serwera Agent do pracy w sieci lokalnej jest możliwość wyboru pracy jako serwer Windows 95/98 lub Windows NT/2000.
W przypadku wyboru dalszej instalacji jako Windows NT/2000 silnik bazy dbsrvr.exe jest wystartowany jako proces ale nie pojawia się w postaci ikony serwera Agent w tray'u.

Natomiast w przypadku instalacji serwera jako Windows 95/98 po zalogowaniu się na konto urzytkownika w systemie Windows Server 2008R2 silnik bazy startuje i pojawia się ikona serwera Agent w tray'u.

Co robię nie tak lub co trzeba zmienić w konfiguracji serwera ?
  | | Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
 
:: Start   :: O Programie   :: Porady    :: Cennik   :: Pobierz   :: Forum    :: Kontakt
Ta strona używa plików cookies. Jeśli chcesz wiedzieć jak je wyłączyć kliknij
     kontakt
   tel.  717220060
   kom. 506089326
   Pn-Pt 10.00-17.00
 
   e-mail: info@m6.pl
gg: 3711640
  
    pobierz wersję DEMO
zamów program
 







Zapomniałeś hasła?
Nie masz konta? Załóż sobie