admin
Oklaski: 8
|
O:Powiadamianie e-mail. - 2013/03/28 13:18
Witam,
Proszę zwrócić uwagę, że dość często agenci korzystają z powiadomień telefonicznych i przez listy wysyłane pocztą - nie są to płatne funkcje a jednak są w AGENCIE.m6. Czynnik finansowy wbrew Pana opinii nie jest tu istotny.
Powodem powyższego jest to, że są to jedne z najpewniejszych sposobów, które jednocześnie nie mogą stać się problemem dla agenta. Powiadomienia email przy dużych ilościach wysyłek lub błędu użytkownika i wysłaniu naraz znacznej ilości emaili mogą stać się problemem dla użytkownika jeśli jego adres wpadnie do filtra antyspamowego, czego my nie jesteśmy w stanie zabezpieczyć - służą do tego celu specjalistyczne programy dostępne na rynku.
Ręczne wysyłanie pojedynczych emaili z pewnością będzie się wiązać prośbami stworzenia modułu do wysyłek hurtowych - czego nie będziemy w stanie zrobić. Takie rozwiązanie nie stanowi też żadnego zabezpieczenia przed filtrem antyspamowym ( przy założeniu że ktoś wyśle bardzo dużo pojedynczych emaili)
Nie uważamy, że email jest całkowicie nieskutecznym sposobem jednak jego skuteczność jest znacznie niższa niż powiadomienia SMS, telefonu do klienta lub listu. Według naszych firmowych doświadczeń powiadomienie email odczyta mniej niż 50% odbiorców - byłby to świetny efekt gdyby udało się uzyskać informację kto z odbiorców nie odczytał emaila, niestety nie jest to możliwe. W przypadku powiadomienia telefonicznego bądź SMS mamy możliwość kontroli kto otrzymał informacje i ewentualne użycie innego kanału powiadomienia.
Pozdrawiamy, Zespół m6
|