bbubroker
Oklaski: 0
|
sprawy bieżące - raport / wykazy - 2012/01/04 16:33
Witam, mam do Państwa dwa pytania/prośby:
1) przy otwieraniu programy pojawia się okienko "sprawy bieżące", z kolumnami : data, nr polisy, opis, agent, nr rej. natomiast chcąc wydrukować ten raport, na wydruku pojawiają sie kolumny: nr polisy, data, opis, agent, uwagi (zawierają jedynie numer telefonu) teraz moje pytanie, czy na wydruku może tez pojawiać się nr rejestracyjny albo w osobnej kolumnie, albo w polu uwagi obok nr telefonu ? Ideałem byłoby gdyby użytkownik miał wpływ na dane wyświetlane zarówno w okienku jak i na wydruku spraw bieżących (ale domyślam sie, że wiązałoby sie to ze zbyt dużymi zmianami w kodzie programu)
sprawa druga - raporty - wykazy 2) cieszy mnie bardzo ogromna obfitość raportów i wykazów które dostępne są u was na stronie, jednak żaden z nich nie spełnia w pełni wymagań naszej agencji. (na niektórych są niepotrzebne kolumny, a na niektórych nie ma tych interesujących).Prowadzimy dość dużą agencję i generujemy rożne typy zestawień wewnętrznych. Stąd moje pytanie, a nawet prośba. Czy nie dałoby się dać użytkownikowi (w JAKIKOLWIEK sposób, zaznaczanie ptaszków, edycja udostępnionego skryptu) możliwości decydowania jakie kolumny mają się zawierać na wykazie? Myślę, że sprawiłoby to pracę z Agentem jeszcze przyjemniejszą i dopasowaną do potrzeb każdej agencji.
(Aha, żeby nie było, próbowałem eksportować wykaz do csv, xls i tam je obrabiać i później dopiero drukować, ale choćbym nie wiem jak się starał i tak się coś rozjedzie...)
Pozdrawiam Krzysztof Bojanowski
|