English Version
 

Joomlaboard-Forum

 
Aneta

 
korespondencja seryjna - 2007/03/22 03:57 Witam!

Pracuję w Agencie dobrych kilka miesięcy. Po utworzeniu ogromnej bazy danych klientów (niecałe 3tys) i jeszcze więcej polis przyszedł czas na korespondencję, mianowicie wznowienia, płatności i adresowanie kopert. I tu zaczął się problem, który nazwałam syzyfową pracą.

Mam w swojej bazie kilka TU i więcej jak kilku agentów. Przydałaby się opcja w głównym widoku selekcjonowania agentów, gdyż wzniowienia i całą resztę robię tylko dla konkretnych osób a nie dla całej firmy. Wskutek tego muszę przelatywać całą bazę danych w poszukiwaniu klientów z tym i tym agentem. A wcześniej, żeby sprawdzić kto ma w danym miesiącu wznowienia i płatności patrzę do Organizera i dzień po dniu sprawdzam polisy i agentów. Nie wspomnę już o generowanych pprzez program pismach.

Dlaczego tak robię? Nie umiem, albo nie działa mi opcja, szeroko opisywana w dziale Pomocy, jakoby klienci sami "wyskakiwali" z odpowiednimi polisami. Zaznaczanie w kolumnie "X" klientów z konkretnymi agentami też nie pomogło.

Coś przeoczyłam w jakichś opcjach? Wiele razy robiłam krok w krok to co w Pomocy pisze, ale program nigdy "nie widział" klientów...

I jeszcze jedno: Jak zmienić dane agencji? W Zakładce Opcje jest ta możliwość, ale program "blokuje" edycję.
  | | Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
admin

Oklaski: 8  
Odp:korespondencja seryjna - 2007/03/22 17:43 Witam,

Niestety na podstawie Pani opisu nie jestem w stanie określić jakie zmiany powinienem zasugerować aby osiągnęła Pani pożądany rezultat. Takie przypadki najlepiej konsultować drogą telefoniczną i sprawdzać krok po kroku, ponadto w takich przypadkach wymagane są także inne dane jak wersja programu data jego ostatniej aktualizacji.

To co mogę polecić na podstawie Pani opisu znajduje się poniżej:

1. Przy tworzeniu korespondencji seryjnej w onie kreatora można ustawić AGENTA lub do tworzenia korespondencji seryjnej (lub adresowania kopert itp.) danych przefiltrowanych w sposób o jakim Pani pisze można użyć opcji "polisy z filtra (z widoku polis)" - w pierwszej kolejności wchodzi Pani do widoku polis a tu klika na pierwszą ikonę z górnej listwy narzędziowej "filtruj/szukaj" w otwartym oknei można przefiltrować polisy wg. wielu kryteriów, po zatwierdzeniu przyciskiem OK pokaże się lista przefiltrowanych polis. Następnie należy wejść do modułu poczta i wybrać źródło danych "polisy z filtra (z widoku polis)"
2. W podobny sposób - zamiast sparwdzać dzień po dniu wznowienia w organizerze - może Pani przygotować liste polis w filtrze lub użyć do tego celu narzędzia raporty. W ten sposób zamiast sprawdzać każdy dzień wyświetli się lista dotycząca całości interesującego Panią okresu czasu.
3. Zaznaczanie w kolumnie "X" konkretnych klientó zadziała w programie tylko wtedy jeżeli w oknei źródło danych w POCZCIE wybierze w Pani "zaznaczone osoby"

4. Dane firmy są ściśle związane z wykupioną licencją i nie mogą być zmieniane.
  | | Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
Aneta

 
Odp:korespondencja seryjna - 2007/03/22 17:58 Jednak już rozgryzłam tenże problem. Przy wprowadzaniu kolejnych osób do bazy w opcji Powiadamianie była zaznaczona tylko opcja "SMS", bez "pismo". Ustawiłam już na domyślnie, a całą bazę "zaptaszkowałam" dodatkowo na "pismo". I faktycznie, działa...

I bardzo dziękuję za odpowiedź.

Co do danych agencji - skontaktuję się z szefem, który wykupił Agenta.
  | | Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
 
:: Start   :: O Programie   :: Porady    :: Cennik   :: Pobierz   :: Forum    :: Kontakt
Ta strona używa plików cookies. Jeśli chcesz wiedzieć jak je wyłączyć kliknij
     kontakt
   tel.  717220060
   kom. 506089326
   Pn-Pt 10.00-17.00
 
   e-mail: info@m6.pl
gg: 3711640
  
    pobierz wersję DEMO
zamów program
 







Zapomniałeś hasła?
Nie masz konta? Załóż sobie